Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Holnes

19. 5. 2011 3:53
Bronx

Pár výjimek slušných existuje, ale jinak je to dost děsivé.

Bohužel ten poměr je přesně opačný, než u ostatních národností :-/

0 0
možnosti
W

wolowizard

18. 5. 2011 10:18
Ano, jsou takoví...

Ano, ano, zrovna jsem s jedním takovým v práci - kdyby mi neřekl, že je cikán, to to nepoznám, chybí totiž tupý výraz v očích, zlatý řetěz kolem krku, tepláková souprava... Je prostě naprosto v pohodě.

0 0
možnosti
OV

SSLEEP

18. 5. 2011 8:51
vedení

Ono dost záleží na tom kdo Romy vede. Pokud je jejich kápo nemakačenko a zloděj, tak to dopadá klasicky obrovskou kriminalitou, bordelem atd., ale pokud je to někdo slušný a zároveň rázný, tak jsou slušný a chovají se naprosto normálně. Např. před asi 30 lety v Lázních Bohdaneč byl městský strážník Rom a byl velice přísný a to hlavně na Romy, ale byl klid, ikdyž nakonec to dopadlo, že se Romové z Bohdanče raději odstěhovali do Pardubic a Rybitví.

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

19. 5. 2011 7:55
Re: vedení

Před třiceti lety městský strážník? Zkuste nás houpat trochu méně, ano? ;-D

0 0
možnosti
VT

marvinka

17. 5. 2011 23:34
jojo

R^R^

0 0
možnosti
SOH

Scarlett O Hara

17. 5. 2011 18:51
Hezký článek

R^karma

Jen si opravte hrubku...  " že se pro"s"pívá do Superstar",má tam pochopitelně být "z". Nejsem šťoura, jen mě ta hrubka v jinak hezkém článku bije do očí.;-)

0 0
možnosti
ZV

Zkorumpovaná velryba

17. 5. 2011 13:30
Znám dvě cikánské rodiny

A za oslovení rom vám rozbijou hubu ;-):-P Jsou to rodiny, jaké popisuje autor. Fajn lidi. R^

0 0
možnosti
SOH

Scarlett O Hara

17. 5. 2011 18:53
Re: Znám dvě cikánské rodiny

Moje zkušenost je taková, že slovo Rom používají pro své označení právě ti, co se ohánějí rasismem a diskriminací. Od těch slušných většinou slyším: "Jakýpak Rom, jsem Cikán. Děda byl Cikán, tata byl Cikán a já jsem taky Cikán.";-)

0 0
možnosti
MK

kluvi

17. 5. 2011 10:51
ano

Súhlasím, že slušní cigáni (neviem prečo sa im musí hovoriť romovia, keď mi sami vravia že sú cigáni a záleží len na tom ako sa slovo cigán použije) to majú v tomto prostredí hrozné.

A nieje to len rasizmus, ale i osobná skúsenosť. Keď vás niekolko krát okradne alebo podvedie niekto kto sa dá jasne a jednoducho odlíšiť od ostatných, tak si druhýkrát budete dávať pozor.

A mám podozrenie že veľkí zástancovia romov (že pan Kocáb) ich možno ani v živote nestretli. Napríklad onen súdruh z európskeho zväzu čo nám kázal o tom ako sa máme starať o romov.

Mám pre nich jednoduchý liek: nasťahujte si cigánsku rodinu na záhradu svojej opulentnej vily a za mesiac sa poyprávame.

Ale tých slušných mi je NAOZAJ ľúto...čo s tým ale spravím?

0 0
možnosti
C

CeskaChatra1a2

16. 5. 2011 21:20
To je teda blábol!

V Ústí nad Labem jsem se narodil. Jako kluci jsme objížděli kina. Do Předlic jsme se nebáli, ale Trmice? Cikánov nehrubšího zrna. Jen uvedu na pravou míru - není to čtvrť Ústí nad Labem, ale samostatná obec velikosti čtvrti! 30 let pojišťuju a cikánských domácností v Trmicích jsem prošel opravdu hodně, protože jsem ten rajon vyfasoval za odměnu. V Trmicích jsou oblasti domkářů, kde cikáni nebydlí, nejvíc jich je v centru obce. Možná autor mluví o jiných Trmicích, ale spíš si zapomenul sundat růžové brýle! Trmice jsou sice slušnější a čistčí než Předlice, ale rozhodně žádný beránkov! Poničené domy a o těch zastávkách, to mě opravdu rozesmálo. Věřím, že tam žije slušná cikánská rodina, ale určitě ne mezi cikány. Je to jen vyjímka, která potvrzuje pravidlo! Souhlasím s autorem - jeďte do Trmic a pak tu napište, jak to na vás zapůsobilo! Cikánské etnikum se přiživuje na majoritní společnosti, většina jich nepracuje, pobírá dávky, je nevzdělaná a krádeže považuje za normu!

0 0
možnosti
PV

Pavel57

18. 5. 2011 17:03
Re: To je teda blábol!

Blábol je, co píšete Vy. Jsem ze Střekova (dole u soudu, pokud to chcete přesně) a pár cikánů kolem sebe máme taky. Slušných. V Předlicích se bojím, s holkou z Trmic jsem půl roku bez problémů kamarádil. I to o něčem svědčí ... Autor má pravdu.

0 0
možnosti
PK

Petr K_.

16. 5. 2011 17:29
Dotace

Zjevně nedostali dost dotací na multikulri programy, tak se nažili sami. Tam kde se peníze z dotací jen sypou nemá na řešení problémů nikdo zájem. Kdyby problém zanikl nebyly by dotace na řešení, takže se organizacím žijícím z dotací vyplatí vykazovat činnost jen na oko a problém především udržovat.

0 0
možnosti
MK

mikonako

24. 5. 2011 10:23
Re: Dotace

R^

0 0
možnosti
KB

Blackhawks

16. 5. 2011 17:16
autor...

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Mé objektivy toho už po světě hodně nafotily a malý laptop, který nosím v zadní kapse džínsů, by mohl vyprávět spousty neuvěřitelných příběhů.Smutných i veselých. Náš svět je složitý a přesto se o něm dá říct, že funguje podle těch nejjednodušších pravidel. Nikdo nemůžem říct, že víme všechno. Každý den objevíme malý zlomek pravdy. Každý den skládáme mozaiky. O politice, světě i svých blízkých. Mou skeptickou duši předčasně uzemněného pilota těší jediná věc. Lidi si vždycky cestu najdou. Správnou, špatnou, ale vždycky ji najdou.

 

 

Mediamonitordanforth@yahoo.com

Seznam rubrik

Oblíbené články